Visste ni att..

  • Jag hatar disktrasor, torkar alltid av bänkytor osv med hushållspapper & cillit BANG! OM jag är tvungen att ta i en disktrasa så tvättar jag händerna noga och länge efteråt..
  • Jag har upplevt vissa övernaturliga händelser i mitt eget hus.
  • Min pappa bor i Stockholm vilket är fett nice!
  • Jag har två sår i huvudet (hårbotten) som aldrig försvinner.
  • När jag var liten, runt 5 år så hade jag och mina kompisar en klubb. "Snorklubben", där fick bara snorätare vara med. Oherre..
  • Jag har ridit in och utbildat 6 stycken hästar.
  • Jag rider aldrig med spö eller sporrar på Zeo.
  • Jag biter mig själv i kinderna, på insidan. Har stora bucklor & sår pga det.
  • Jag köper sånt jag tycker är snyggt, märket är rätt oviktigt i de flesta fallen.
  • Min pojkvän är utsedd till min personliga ryggkliare.
  • Jag har börjat få koll på vad jag vill bli "när jag blir stor" ;) (A)
  • Jag va rätt dum när jag va liten, lurade bland annat min kusin att maneterna i vattnet (när vi var på melbystrand med dem) skulle suga in han så han aldrig mer kom ut.


Kommentarer
Postat av: M_N Melinda

hahhahahahha!

men det där med äckliga disktrasor och övernaturliga händelser kan jag hålla med om!

2012-03-06 @ 10:21:35
URL: http://munderstreckn.blogg.se/
Postat av: Emelie svensson

Hahahah maneterna så bäst! ;)

2012-03-06 @ 12:59:55
URL: http://ponnygodis.shapemeup.se
Postat av: Melinda

Haha jag lurar också alltid folk, speciellt min lillebror har blivit ett noga utvalt offer. Lurade nyligen i honom att min p-stav är ett chip som alla människor var tvungna att skaffa för att kunna identifieras (att tillägga är att när jag satte in min sprack ett blodkärl och det såg riktigt äckligt ut). Han blev skiträdd och gick till mamma och sa att han inte alls ville ha ett chip i armen som jag har... han är snart 18 år, ha ha!

2012-03-06 @ 23:12:51
URL: http://knugmelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0