Morning

Sitter här med min kalufs på huvudet, är riktigt morgontrött idag :(

Nu ska jag bara fixa mig lite sen bär det av mot jobbet, jobbar till halv fem idag. Mobilarbloggar nog nåt inlägg under dagen! Ikväll ska jag rida en sväng, sen ska jag in till vb och vi ska göra hans svingoda pastasallad. Riktigt god är den, smälter när jag tänker på den ..

Film från träningen kommer upp ikväll också, dock så råkade mamma filma när kameran hade imma på sig. Så de flesta klippen är väldigt suddiga. Tråkigt men lite ser man ju iallafall ;)





Love you!

Föresten, snön kan känna sig förlorad ;) den kommer ju smälta bort på några dagar! 10-15 +grader på måndag. så alla facebook-klagare kan nog lägga ner rätt snabbt :D

Kommentarer
Postat av: linneaa

Fin blogg!

Allt bra? Kram <3

2012-03-08 @ 16:24:17
URL: http://linneafalk.blogg.se/
Postat av: Melinda

Hundarna tyckte i alla fall att det var roligt så länge det varade ha ha!

2012-03-08 @ 23:09:17
URL: http://knugmelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0