Hiss & diss

Hiss listan

  • Vädret!
  • Min pojkvän - finns ingen snällare, tar alltid väl hand om mig.
  • Vårens kommande tävlingar - kommer bli sjukt roligt att ge sig ut!
  • Mina hästar - blir alltid glad av att gå ut till dem, helt underbara allihopa :)

Diss listan

  • Min förkyldning, går ju aldrig över?!
  • Dygnen är för korta, man hinner ju inte med hälften av det man vill?
  • Att jag måste bestämma mig för om det blir plugg i höst eller inte..
  • Människor som lever på andras beskostnad och aldrig kan bli glada för nån annan.


Kommentarer
Postat av: Melinda

Men lista ser faktiskt nästan likadan ut som din, speciellt det där med pojkvän, fan ibland glömmer man hur lyckligt lottad man är. Man får se sig omkring ibland och inse hur jävla bra man har det. Nu är vi inne på vårt 4e år tillsammans och jag kan inte tänka mig någon annan än honom.

2012-03-14 @ 00:31:00
URL: http://knugmelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0