Året 2011- del 1

För att göra en årsresumé av året som varit så tänkte jag gå igenom månad för månad och bjuda på lite bilder :) Lite sent men whatever, här kommer det iaf :) måste även säga att året har gått sjukt fort! Bara jag som tycker det? :o

Januari: hade mörkbrunt hår och använde ofta bruna linser. Köpte en ny sadel till Zeo, en Prestige versailles. Har nån speciell modell av den tror jag, då den ser lite annorlunda ut mot andra versailles. Varför vet jag inte haha? Zeo var under igångsättning har jag för mig, bloggade nästan inget i januari 2011 så det är svårt att komma ihåg allt som inte är nedskrivet. Lämnade bort både Calle&Zorn på foder till Nellie&Felicia!









Zorn&Nellie - så fina!


Calle&Felicia- duktiga :)


Februari: Zeo var igång efter vintervilan och träningarna drog igång. Har fina vinterbilder från Februari med! Började blogga på retardriders i slutet av februari med maja, så därför finns inte några inlägg på denna bloggen under den tiden :) Köpte min älskade JW hjälm också! Åkte till scandinavium och shoppade loss :D









Mars: Hoppträningarna gick ganska dåligt, Zeo var stark och drog för det mesta och jag kände mig mest ivägen för alla andra. Ni ser på en av bilderna nedan att det inte alls funkade. Hade så mycket fokus på Zeo så jag inte orkade koncentrera mig på annat än henne. Tränade dressyr för Ulla, filmklipp från det finns nedan. Tävlade även min första dressyrtävling på Zeo och fick nåt på 56%, alltså inte ens godkändt. Kändes uselt och tråkigt såklart, Zeo var iaf finast som alltid! Vi var inte värda mer än 56% för den ritten, det håller jag med om. Gnistan fanns iaf kvar och vi kämpade :)













April: Våren kom och Zeo var riktigt fin. Jag själv var röd-svart hårig. Tävlade klubbhoppning här med vilket gick super :) Aminette gick sin första klubbtävling nolla (hon är utlånad nu). Allt rullade på som vanligt med andra ord ;)











Maj: Hoppträningarna började hållas utomhus och allt gick riktigt bra med Zeo! Hon var nöjd, jag var nöjd. Startade årets första lokala (sent jag vet). Och satte vår första dubbelnolla! Jag var riktigt glad och nöjd, dock var rundan inte vår bästa men det struntar jag i ;) Nollan var satt!















Del 2 kommer inom kort :)






Kommentarer
Postat av: Sofia Genne - G E N N E S . se

Hej! Klickade runt lite bland mina läsares kommentarer o hamnade här, o måste bara säga att SHIT bruden vad snygg du är! Sjukt unikt utseende verkligen. Vet inte vilken hårfärg du trivs bäst i, och vad jag förstår så är du blond nu - men svart var bara för snyggt ska du veta! Kram på dig.



/Sofia

2012-01-08 @ 01:19:20
URL: http://gennes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0