Helgen

Helgen har vart ös :) i fredags kom malin hit en sväng, vi såg på tv och drog sedan in till stan. Först gick vi en sväng till ladan & hotellet men usch vad trist det va, så då stack vi till donken och fläskade oss istället.

Igår, lördag- jag fixade stallet och sedan kom johanna hit på kvällen. Vi drack captain morgan & cola och blev allmänt glada! ;) sedan for vi in till hotellet och dansade loss. Hade sjukt kul! Råkade visst bli donken efter också hah.. Sen somnade jag gott!

Idag- fotades med Linn & johanna, vi har frusit ihjäl i våra klänningar utomhus vill jag lova. Men tror att vissa bilder blev grymma så nu väntar vi på att fotografen ska skicka :) kan lägga upp en del bilder här om ni vill se. Efter fotningen så var jag helt slut och iskall, så nu har jag myst ner mig med en filt och druckit varm oboy. Ibland är livet fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0