GHS inköp

Här kommer bilder och lite info om allt som inhandlades under gårdagen i Göteborg :)

Svart hoppschabrak från protector med röd/vit/svart passpoal. FULL 275:-
har ett sånt här grått sen tidigare, och passformen är super på dessa schabrak. Dessutom så är dem ju inte så dyra :)


Hårrosett till fina tillfällen. 100:-
Det är som en tofs ungefär, med sånna man trycker fast i håret också. Kan inte förklara hmm.. Men tyckte den var söt :)


Fårskinnspadd med mönster från mustang. strl FULL 450:-

Denna ska ligga under min dressyrsadel, hade bara en fårskinnspadd nu innan för mina andra har försvunnit. Så har fått byta mellan hopp & dressyrsadeln vilket är lite jobbigt. Men nu är ju denna inhandlad :)


Svart tävlingsträns från HL equipment. strl FULL 750:-
Blev helt kär i detta översnygga tränset så kunde inte motstå det. Detta kommer att bli ett av Zeos tävlingsträns :) Lädret är supermjukt och kristallerna i pannbandet glittrar jättefint.


Vardagströja från Pikeur, strl 36. 600:-
Kommer inte ha denna i stallet, utan till vardags. blir perfekt nu till våren när man får hänga in jackan och istället ta en lite varmare tröja :)


Vitt tävlingsschabrak från protector med mörkblå/vit passpoal. strl FULL 250:-

Dressyrschabrak som ni ser, så kommer att använda det på tävlingar endast.


Svart kavaj från Kingsland strl XS, 1800:-

Kunde inte motstå denna heller, har kollat in den länge sen innan. Nu sålde dem den billigare än vanligt, så ah då fick det bli denna med. Skönt att ha något att variera med, har ju min spooks med :)


Kragar till kavajen, 0:-

På kingslands kavajen kan du byta ut kragarna till den färgen du vill ha. Kommer nog att använda röd & blå mest, den nedre är grönblå vilket är lite svårare att matcha till. Demma hängde med kavajen gratis.


Hårnät med rosett & glitterkristaller från PFIFF, 150:-

supersöt tyckte jag, och mitt hår behöver verkligen ett hårnät för det spretar ofta åt alla håll på tävlingar annars haha..



Japp det var mina inköp, något som föll er i smaken?



Kommentarer
Postat av: Josefine m. ridtravaren bellie

Men gud vilket underbart träns! :'D

2012-02-26 @ 15:23:49
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fina grejer! Eftersom jag inte har egen häst skulle jag nog fastna mest för första shabraket, sjukt fint! :) Ska du vara med på klubbhoppningen på lördag?

2012-02-26 @ 19:40:11
URL: http://lineemelie.blogg.se/
Postat av: Paulina

Snyggt! Tränset var så fint, hur kunde jag missa det? ;)

2012-02-26 @ 19:55:12
URL: http://fotopaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0