Dagen

Nu har jag sålt min fina balklänning till en tjej, den satt perfekt på henne! :) skönt med lite pengar nu haha. Ska till Jönköping imorgon, Victor ska handla det sista till lägenheten. Sen imorgon så sover vi där för första gången! Mys <3

Idag var det alldeles för kallt för att rida.. Är glad att jag inte är anmäld till Jönköpings tävlingar imorgon som jag först tänkte åka på, fy sjutton vad kallt det kommer va för alla stackare som ska rida!

Annars har det inte hänt jättemkt idag, är förkyld och trött så blir myskväll med mamma nu. Var i stan innan och kollade efter en jacka, men fanns inga jag ville ha.. Får kolla efter en imorgon i Jönköping!

Jag på balen!














Kommentarer
Postat av: Jessica

åh vilka fina bilder! visa gärna mer om du har :)

2012-02-03 @ 18:19:32
URL: http://jessiicanyqvist.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0