Dressyrprogram

Nu tänkte jag kolla på överleva som börjar vid 9, hemskt program men ändå sjukt spännande och bra! Handlar om människor som lyckats överleva hemska saker.. Såsom våldtäkter, knivöverfall, skott aa massa mer. Kolla på det ni som kan, på TV4 fakta :)

Sen i pauserna ska jag plugga in LC:2, ska tävla på söndag med laget. Har inte ridit LC:2 sen jag hade Calle så blir att plugga in det ordentligt så jag inte blandar ihop det med andra program haha.. Har faktiskt aldrig lyckats rida fel på någon tävling dock, verken i hoppning eller dressyr! På dressyr är jag aldrig orolig för det heller. Men i hoppning är jag lite mer nojig att rida fel faktiskt! Allt går ju mkt snabbare där, och hjärnan måste vara med snabbt. Jaja, nu babblar jag bara iväg känner jag. Hörs strax med bildbomben.





oj nu hamnade delarna i knas-ordning haha men huvudsaken är ju att jag fattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0