Tjo!

Idag går jag i skolan mellan 13-16, så ska åka neråt Växjö vid kvart i tolv ungefär. Känns ju inte jättenödvändigt att åka ner för en lektion om man säger så, men så är det!

När jag kommer hem ska jag som sagt hoppa Zeo, så uppdateringen kan bli lite lidande idag. Men ska slänga upp ett par inlägg nu innan jag åker tänkte jag.

En sak jag tänkt på, de flesta storbloggare inom häst har en uppdatering som rent ut sagt suger just nu! Ändå är det (oftast) två personer som driver bloggen. Visst, jag förstår om dem har ett liv utanför datorn men när dem väl uppdaterar så är det oftast bara några rader som dem skriver. Jaja, min åsikt!


Håller ni med mig ?



gammal höstbild på mig :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

JO TACK jag håller med, dem suger rejält just nu -.-

2011-10-26 @ 10:22:13
Postat av: emelie

håller med dig.

dessutom sjukt ointressanta inlägg haha

2011-10-26 @ 10:41:42
URL: http://komkoma.blogg.se/
Postat av: Lisa

håller faktist med dig!

visst, jag kan väl också skriva något onödigt inlägg ibland, men försöker verkligen att inte göra det ;)

2011-10-27 @ 20:23:19
URL: http://malinsslavar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0