Jippi -.-

Bara jag som är uppe såhär tidigt? Usch, jag måste nämligen skriva på en uppgift som ska in idag i skolan. Är inte riktigt klar, tycker den är så krånglig :/ Idag så går jag iaf bara mellan 10-12 och sen blir det hemfärd. Ska sova en stund när jag kommer hem för att kompensera denna tidiga morgon ;)

Idag vid 17.00 så kommer det ev en tjej som ska hjälpa mig att klippa Zorn, vi har ju ingen maskin. Ska även försöka oss på Aminette men jag misstänker att hon blir bråkig så får se om det ens kommer gå idag.. Men det ska gå så småningon ;)

Det är så skönt med Zeo, hon har ju så tunn päls. Därför behöver hon aldrig klippas :) praktiskt!

Dock saknar jag INTE vintern, usch.. Tycker nyss sommaren började ju :(


Kommentarer
Postat av: Julia K ( T E A M R Y T T A R N A )

Jätte fin blogg, är det din/a hästar? :)

2011-10-03 @ 08:13:35
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0