Bilder från Cypern. DEL 1

Det var alltså jag och Susan som bokade en resa till Cypern nu i augusti som var. Vi bokade ospec för 1700 och hamnade på det 4 stjärninga hotellet Sun Hall i Larnaka. Där nere träffade vi Hanna och Stina, som också hade bokat ospec. Man tjänar verkligen på det! Träffade liksom ett par på vårt hotell som hade fått betala 6000 på det hotellet vi bodde på ;)

Nu bjuder jag på del 1 från bilderna. Om ni undrar något om Cypern etc så bara fråga på! Har ju vart där två gånger så känner till lite :) Kan också säga att datumen som står i hörnen såklart inte stämmer..

Fr vänster: Hanna, Susan, Jag och Stina!




nödlandade på Krakows flygplats eftersom att en passagerare fick en stroke!


upp igen..


påväg till hotellet.












Träffade även på 2 härliga italienare! Gabriele och Fabrizio




vår fula strand i Larnaka.
















i Aiya napa!


som förövrigt har den finaste stranden+vattnet jag sett! :D


























Del 2 kommer inom kort :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Haha okej, tack för tipset :)

2011-10-06 @ 17:00:10
URL: http://tennisryttarna.blogg.se/
Postat av: tina

utomlands men inte en enda bikinibild där du visar din bikini outfit helt?



det räknas inte med att stå o gömma hela sig själv..



seriöst, stå på dig lite, du ser bra ut! fler bilder i fler outfits så är toppen super!

2011-10-06 @ 17:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0