Beskrivning av mig själv.

Eftersom att min statistik stiger ständigt så tänkte jag göra en liten presentation om mig själv, kan ju vara så att jag fått nya läsare! :D

Jag heter iaf Martina Aurén, och jag bor i en liten by som heter Landsbro som ligger utanför Vetlanda i Småland. Jag bor på en gård med eget stall, ridbana och fina ridvägar runt omkring. I stallet står det för tillfället 6 hästar, varav 4 stycken som är mina. Dem två resterande hyrs in av min kompis Maja.

Dem hästarna som jag och mamma äger, heter följande:

  • Zeolita: (min häst) KWPN sto född 04. e: Negro
  • Bäckdalens Zorn (min ponny) Korsningsponny valack född 02.
  • Wictoria (mammas häst) Frieser sto född 06.
  • Pysen (min shettis) född 90.
Jag pluggar i Växjö till förskollärare, men bor kvar hemma. Tränar hoppning med Zeo för Lasse Berglund, och då&då dressyr för olika tränare. Har tävlar upp till LA i dressyr och 110 i hoppning, jag är ingen ryttare som har bråttom utan tar det hellre i hästens takt :) Målet för Zeo är att starta LA dressyr till nästa år, och eventuellt 120 hoppning ifall det känns som att vi är redo!

Eftersom att jag är över 18 så tävlar jag inte min ponny Zorn någonting nu, men har en ryttare till honom som ska tävla honom i hoppning! Jag och Zorn har startat LB hoppning och LB dressyr.

I övrigt så är jag en öppen person, lite knäpp, bjuder gärna på mig själv och är van att göra bort mig. Bryr mig inte längre för är så van vid att vara lite knäpp ;) Älskar kläder och smink, festar gärna! Älskar också musik och teater!

Jag har en pojkvän sen snart tre år tillbaka, han kallas för vb både till vardags och här i bloggen! Enkelt och smidigt nick ju :D Vi kan verkligen vara oss själva med varandra, lika knäppa båda två haha!

Sådär, nu vet ni lite mer om mig. Ni får jättegärna ställa frågor om ni undrar något speciellt! Bjuder på lite olika bilder på mig osv!

Jag som brunett med bruna linser! fint äre!


just nu är jag dock blond (typ..)


jag och vb


Zeolita och jag!


Zorn och jag!


Jag för längesen!


Sådär ja! puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0