Avslöjande..

Blev väckt tidigare idag av ett samtal från kommunen, är ju uppskriven där som vikarie för förskolor/fritidshem. Dem erbjöd mig jobb idag men tyvärr så ska jag ju till skolan! Alltid när dem ringer så är jag upptagen med något annat..

Men iaf, ett tips till er som letar jobb; skriv upp er i kommunen som vikarie! Du behöver verken utbildning eller något sånt, och dem ringer ofta vill jag lova :)
Iofs så studerar jag ju till förskollärare så kanske därför dem ringer mig ofta? :)

Aja, nu har jag bestämt mig för en sak. På fredag så kommer Aminette, min andra storhäst- att åka ner till Skåne på foder. Jag hinner inte med tre hästar och det är inte rättvist att en fin, lovande fem-åring ska behöva stå så mycket. Här kom alltså avslöjandet som jag inte skrivit om innan! Kommer självklart sakna henne men jag tror att det kommer bli bra! Tjejen var duktig och Aminette är värd att bli framtagen vilket jag inte hinner med!

Fina Aminette <3













:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0