Riktigt gamla bilder

Bjuder på några gamla bilder genom min häst-tid, började rida när jag va 4 och fick min första egna ponny när jag va 5 år!

Jag och min C-ponny Elyon, Hade honom när han var mellan 1 och 5 år! född 2000.







(minns att jag kortade stiglädrena extra mycket för att jag var för lång xD)







Jag och min ponny Zorn, som vi fortfarande äger! Har var han kanske runt 4-5 år? :)






Jag och en ridskolehäst, Quando- vann KM på honom! <3




Jag sitter på Loppan (en låneponny vi hade när jag va 4år)


Jag matar Simson, en av våra hästar genom tiderna :)


Bambi, russet jag fick när jag va fem.


Pysen och jag! ägt dig sedan jag var 8 år <3<3


Plutten! Mammas fina svarta häst, som vi fick ta bort 2006.


Kommentarer
Postat av: amanda '

2011-11-10 @ 19:19:54
Postat av: amanda '

Fin blogg! :)<3

2011-11-10 @ 19:20:42
URL: http://amzzie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0