Borstat :)

Stod och borstade Zeo länge idag, hennes päls blänker verkligen nu :)

annars har jag inte så mycket att säga faktiskt, praktiserar ju så därför blir ju bloggen lidande som ni märker. Detta kommer ändras när jag är tillbaka i skolan igen om ca 1,5 vecka :)

sen måste jag också säga att jag längtar riktigt mycket efter nästa tävlings-säsong! Tycker våren kan komma nu ;)

En annan kul grej som hänt på sistone är att Calle&Emelie vann KM:et i Ljungby, omhoppningen gick i 110 :D Emelie har verkligen gjort ett bra jobb :) Är glad att det går så bra för Calle, och är också glad över att ha ägt denna underbara ponny i åtta år! Ridit in honom själv, lärt han allt från grunden osv. Han kommer alltid att ha en STOR plats i mitt hjärta :)

Bjuder på lite bilder från vår tid, vissa redan visade men vissa ovisade..
Har en hel del men eftersom jag har över tusen mappar så är det svårt att leta fram alla haha^^































<3



Kommentarer
Postat av: Emma

söta bilder!

2011-11-23 @ 20:57:20
URL: http://teamrunsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0