Jobb!

Jag hittade inlägget som jag trodde att jag klantat bort, här var de visst! :D

Jobbade idag mellan 10-17, så därför har jag inte haft någon tid till att blogga idag förens nu.


Zeo hoppade jag igår iaf. Hade riktigt otur med vädret dock, så fort vi kom ut och skulle skritta fram så kom ösregnet. Därför blev underlaget ganska snabbt för löst så själva ridpasset gick väl sådär. Kände inte riktigt att jag fick henne där jag vill ha henne igår, hon var inte lyhörd på halvhalterna som hon faktiskt vart den senaste tiden annars. Men får vara nöjd ändå tycker jag, allt kan inte gå bra jämt. får skylla det på vädret helt enkelt ;) Imorn blir det lite bommar tänkte jag, och andra lydnasövningar som pollen min behöver :)

Blir nog markarbete med Aminette imorn också! :) först jobb som gäller dock; 10-17.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0