Funderar

Just nu funderar jag på att anmäla mig till tävlingarna i lammhult den 21 juli, med Aminette. Har bara startat henne på klubbtävling innan, så hon har ju inte så mycket tävlingsvana. Men Lammhult är en väldigt stilla och lugn samt liten tävlingsplats så tror det skulle passa som första lokala.

Men funderar på ifall hon är klar för det. Visst, hon hoppar 90-1m hemma men det är ju alltid skillnad på tävling. Och ibland när hon lägger sto-sidan till, då är hon nästan omöjlig xD. Damen vill nämligen bestämma farten själv, och tror att hon kan taxera in fast hon inte kan det än :) haha! Får helt enkelt se ifall jag anmäler mig :)

Någon mer som ska dit?





Jag och aminette :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0