Fullspäckade dagar!

I måndags så träffade jag min underbara vänn Linn som jag inte träffat på ett bra tag nu! Vi tog lite kort som vi brukar, kan slänga upp några här sen :) Sen hade jag stallet också så dagen drog ut sig på tiden om man säger så.

I tisdags
så åkte jag och maja ner till Ljungby. Mina ponnyer ni vet? Calle och Zorn? Dem är ju utlånade dit. Nu ska dem säljas så fick åka dit för det va två som skulle provrida. Och nu så är Calle i stort sett såld :) bara besiktning osv kvar. kommer dock sakna honom! men så är det med ponnys, och han förtjänar att bli tävlad av en ponnyryttare!

I onsdags (igår) så åkte jag till Ljungby igen! haha. Maja skulle tävla där, och eftersom att dem som ska köpa Calle bor där i närheten så fick jag även handpenning av dem för Calle. Både Zorn och Calle var också med och tävlade.

Kommer bilder från tävlingen i Ljungby senare också! :)



jag och zeo i forserum.

Kommentarer
Postat av: Emelie Svensson

han kmr få de super bra! <3

2011-07-16 @ 01:25:29
URL: http://emmelu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0