Tränat.

Hej igen! Tog lite paus ifrån bloggen igår då jag hade fullt upp med skola, stallet och sen var jag med vb. Sådant som alltid kommer först ju :)

Idag var det träning för Lasse igen, gick så sjuuukt bra idag! Mycket bättre än förra gången verkligen, kändes så roligt :) Det tyckte även Lasse.


Igår btw, när jag var påväg hem från skolan.. Så kom det plötsligt en lös häst springandes mitt på stora vägen där hastigheten är 80km/h. Och ingen försökte ta hästen! Det var massa bilar som hade stannat men ingen hjälpte ryttaren som sprang bakom hästen ( och hon var bara 12-13 år). Så jag gick ur min bil och hjälpte henne upp igen och tillbaka in på grusvägen. Hästen hade visst blivit rädd för något och stuckit, otäckt så nära vägen :/ Men både hästen och ryttaren var oskadda iaf så det var ju en lättnad.




BTW , vet någon om dem säljer Jacson Wen hjälmar på mässan på göteborgs horseshow?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0