Taggar inför torsdag.

Tjo! Allt bra med er som läser? Själv är jag trött och förkyld, men annars rullar livet på :)
Idag har jag latat mig med pojkvännen, vi sov till halv tolv och sen åkte han hem runt två. Då fixade jag stallet och gjorde iordning allt till eftermiddagen. När mamma kom hem så lagade hon helstekt fläskfilé med ris och sås, supergott.

Passade på att borsta Zeo ordentligt idag :) kiropraktorn var igår så hon skulle ändå vila/skrittas i en dag nu. Men eftersom att det är svinhalt ute så borstade jag istället. Vill inte riskera några skador nu, för på tordag drar ju Lasse-träningen igång igen! Längtar att komma igång med träningen igen, har inte hoppat på hela vintern. Dock kommer nog Zeo att vara galen, haha. Hon älskar ju att hoppa, gärna i 120km/h ;).

Igår var frida här och vi färgade hennes hår :) Bilden är dock inte tagen igår.





Puss från tin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0