Presentation av mig själv.

Har faktiskt glömt att presentera mig själv här på bloggen ordentligt. Slänger upp lite info om mig själv så ni får veta lite mer om mig som skriver! :)

  • Jag heter Martina Cecilia Aurén.
  • Jag är född den 9 maj 1991.
  • Jag föddes i Stockholm på Nacka BB.
  • Jag bor i Småland utanför Vetlanda i en by som heter Landsbro.
  • Jag pluggar i Växjö till förskollärare. (tar drygt en timme att pendla)
  • Jag fick min första egna häst när jag var 5 år gammal.
  • Jag gick estet på gymnasiet, sjunger och spelar teater.
  • Jag har vart uttagen 2 gånger till Elite model management.
  • Jag är 173cm lång.
  • Min favoritmat är mongolisk buffé på chilithai.
  • Jag och mamma har 6 stycken hästar. (två utlånade för tillfället)
  • Jag bor på egen gård med eget stall och ridbana, stallet rymmer 9 hästar.
  • Vi har två inackorderingar i stallet.
  • Jag har inte löshår som många tror.
  • Jag har en pojkvän (vb) sen drygt 2 år tillbaka.
  • Jag tog studenten 2010.
  • Min mamma och pappa skiljdes när jag va 5år, pappa bor i Stockholm.
  • Jag heter Earthquakes på bilddagboken.se
  • Jag älskar att festa och göra mig iordning!
  • Jag har en katt som heter Lisa.
  • Jag har en storebror som heter Christian och är 22 år snart.
  • Jag tränar för Lasse Berglund i hoppning.


Så, där fick ni veta lite mer om mig. Alltid svårt att komma på något vettigt att skriva. Men idag är jag faktiskt glad för bloggen tog nyss ett nytt besökar rekord! :D Någon som vågar gissa hur många besökare det var? Kanske blir mer nu framåt kvällen också! PUSS på er läsare <3











bjuder lite på mig själv..

Kommentarer
Postat av: sara

fin blogg. :)

2011-02-07 @ 17:59:20
URL: http://theponnyryttare.blogg.se/
Postat av: Martina (shuni)

Tack :D

2011-02-07 @ 23:52:04
URL: http://shuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0