Kvällsfodrat..

Har precis kvällsfodrat hästarna. Vi brukar göra det runt 22.00 annars men idag ska jag iväg till vb, och eftersom att mamma tog utsläppet och eftermiddagen så fixade jag kvällen. Dock blev det ju lite tidigare idag, men vad gör det :) Blev däremot ingen ridning idag heller, slutade ju så sent i skolan och sen direkt iväg och visa balklänningen.

Imorn blir det ridning däremot, för sen på torsdag är det ju träning igen :) inte så schyst mot hästen att stå för länge innan och efter en träning liksom.


Funderade även idag när jag va på Citygross att köpa nya Eskradon skydd fram, har ju det bak på Zeo (alla unghästar måste ju ha det nu till och med det året dom fyller 7). Tycker faktiskt att det är en rätt barnslig regel, att andra skydd skulle vara några gram för tunga.. eller vad tycker ni? Det kanske är jag som har fel.



Sånna här bakbens skydd måste du ha om du ska tävla stor unghäst.



PUSS

Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad kostar dom där? :) (vilken affär?)

2011-02-08 @ 20:50:23
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Martina (shuni)

Eskradon skydden? Dom finns på Hööks, Charlies och lite överallt i hästbuktiker :) Kommer inte ihåg vad dom kostar, men 500-600 kanske :)

2011-02-08 @ 21:11:09
URL: http://shuni.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej, fin blogg! :D Vad gör du?

Till dig med häst: Anmäl dig till våran "Hot or Not", skicka in din bild till [email protected]

2011-02-09 @ 18:30:26
URL: http://rilfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0