Blickar tillbaka..

Kollar på bilder från balen och studenten.. vilka roliga och härliga tider det va då! Nu känns allt mest stressigt tycker jag. Bjuder på några bilder från min gymnasietid. bilderna är tagna mellan 2007 och 2010.

Ni får jättegärna kommentera, då blir jag superglad!


balen 2010, jag och Mathilda (min kusin) <3



Studenten, jag tappar mössan mitt i "pussen"!


chillade och spelade kort i gallerian..


alla teaterföreställningar! <3 jag och lisa.


tog massa flummkort.. haha xD


Färgade slingor i håret :) snyggt!


tävlade mina sista ponnytävlingar! <3




red in Aminette. haha så liten och tunn hon var i musklerna!


träffade vb :) <3



Kommer kanske lägga in mer bilder någon annan dag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0