20 saker du kanske inte visste om mig..

1. Jag har fobi för alla insekter

2.
Jag ogillar de flesta hundar, tycker dom luktar illa.. (kattmänniska)

3.
Min bästa vän är min pojkvän

4.
Jag älskar mysiga hemmakvällar med film, godis och popcorn

5.
Jag har inte vägt mig på typ ett år

6.
Jag ogillar att hoppa för höga hinder

7.
Jag äter inga skaldjur

8.
Jag måste alltid kissa innan jag lägger mig, även om jag inte känner mig kissnödig.

9.
Jag har egentligen mörkblondt hår (och blå ögon)

10.
Jag älskar att tävla dressyr och drömmer om en riktig dressyrhäst!

11.
Jag är jävligt rädd för magsjukan, om någon i min närhet har det så blir jag inbillningsjuk.

12.
Jag har vart i Danmark, Tyskland, Österrike, Spanien, Frankrike, Italien, Kroatien och Slovenien

13.
Jag är helt svensk

14.
Jag träffar nästan aldrig min pappa, och vi har sällan kontakt

15.
Jag pluggar till förskollärare

16.
Jag tog körkort en vecka efter min 18års dag

17.
Jag gråter väldigt lätt

18.
Jag är lättirriterad och hamnar lätt i bråk

19.
Jag älskar min mamma och bror väldigt mycket

20.
Min katt är en av de bästa jag känner :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0