Vinnarna i tävlingen!

Här är svaren på frågorna!

1. Har jag tandläkar-fobi? Svar: NEJ, jag är inte alls rädd faktiskt :O bara för läkare och sprutor, men inte tandläkare!

2. Är jag höjdrädd? Svar: JA, jag är höjdrädd :( blundar alltid när jag åker fritt fall och höga karuseller haha!

3. Biter jag på naglarna? Svar: NEJ, det gör jag inte haha!

4. Tränar jag annat än hästarna? Svar: NEJ, det är jag alldeles för lat för!

5. Har jag spytt på fyllan? Svar: NEJ, bara dagen efter..

6. Letar jag ny häst? Svar: NEJ, har mina fina pollar ju <3

7. Har jag bra disciplin? Svar: NEJ, jag hatar att plugga och skjuter alltid upp allt till sista stund tyvärr!

8. Gillar jag våfflor? Svar: JA, våfflor är skitgott!

9. Läser jag över 10 bloggar per dag? Svar: JA, jag läser lätt över tio bloggar varje dag!

10. Sminkar jag mig varje dag? Svar: NEJ, det gör jag inte!

 

Josefine fick 8 rätt! grattis :D


Sofia fick också 8 rätt! grattis :D


Kommentarer
Postat av: Josefine Freéd

Men titt på fasen! ;) haha

2011-12-11 @ 20:44:51
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0