Tävling 2012

Wooh, såg nu att dem första propparna hade börjat komma ut på tävlingsterminen :D Blir supertaggad! Dock blev inte mamma lika taggad när jag sa det, hon hatar att köra på vintern.. haha ;) Hoppas på ett bra tävlingsår, ska bara ut och ha roligt, ingen press!

Har aldrig pressat mina hästar framåt fort, det har fått ta tid liksom. Vissa tycker säkert att jag tar det FÖR lugnt men hellre det än att pressa för mycket tycker jag :) Sätter aldrig direkta mål inför ett år heller, visst jag kanske tänker att "jag skulle vilja.." eller "jag ska sträva emot.." men jag tänker aldrig att JAG SKA. Något som skulle vara roligt med Zeo inför 2012 är att starta 120 hoppning och LA dressyr! Då är jag mer än nöjd.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh kul med tävlingar! Min tränare snackade lite idag om kommande tävlingar, vi får hoppas att det blir ett bra tävlings-år! :)



God jul! :D

2011-12-22 @ 22:22:16
URL: http://highriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0