Kaos igår.

Hm, igår skulle jag åkt med en klasskompis till skolan. 20 minuter innan vi ska åka så ringer hon och säger att hennes bil inte startar och undrar då om jag kan köra. Så det gjorde jag. Var dock tvungen att tanka osv då, sen hade en av dem som skulle åka med glömt sitt kaffe hemma. Så då åkte hon hem och hämtade det, sen kom vi iväg något försenade. Kom till skolan 20 minuter försent, hade handledning inför rapportskrivningen med min grupp. Då sa läraren att vi var tvugna att skriva mycket mer individuellt innan vi kunde fortsätta med det gemensamma. Jaha, så då kunde vi inte direkt fortsätta för dagen. Men eftersom att dem andra som jag åker med skulle ha handledning vid tre så var jag tvungen att vänta på dem. Åkte då hem till min bror och sov (han bor ju i växjö som tur är) Klockan var väl ett när jag kom till han kanske. Sov i några timmar, vaknade runt kvart över tre igen. Diskade åt min bror, väntade fortfarande på att dem skulle bli färdiga med sin handledning. Klockan blev fyra, klockan blev halv fem. Först vid kvart i fem är dem färdiga och vi åker då hemåt. Eftersom att jag skulle på tränings/tävlingsmöte i Sävsjö vid sju så hade vi lite bråttom och väglaget var skit halt så kunde inte köra fort alls. När vi nästan var framme i vetlanda så ser vi plötsligt blåljus på vägen. Då är det alltså en olycka som skett där, och vi hamnar i en lååång kö. Satt nog där i en halvtimme. En minibuss hade voltat och vält ner i diket. Vet inte hur det gick med dem bussen. Sen kom vi iväg igen iaf, lämnade av mina klasskompisar i Vetlanda och skulle sedan köra hemåt. Försökte köra liiite fort för att hinna hem. Klockan var nu tjugo över sex typ. Men då halvvägs hemma så hamnar jag bakom en saltbil som kör i typ 40. Och det ligger även tre andra bilar framför mig. Haha, tänkte jag. Vad mer ska gå emot idag? Kom iaf hem runt tjugo i sju och då skulle mamma precis åka till mötet. Så jag hängde inte med dit, var vrålhungrig och helt slut haha. Sen bestod kvällen av mys med vb och det förtjänade jag! haha.

Ja det var lite kort om igår ;) förstår om ni inte orkar läsa det haha. men nu vet ni varför uppdateringen var låg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0