Det närmar sig!

Snart är det ju faktiskt dags för GBG horseshow igen! En av årets höjdpunkter såklart :) Jag kommer att vara där hela lördagen, både FM och EM.

Någon mer som ska dit av er läsare? :D

Jag tänkte visa förra årets inköp samt utvärdera allt:


Ridbyxor från Eurostar, kostade runt 2000:-
utvärdering efter ett år: Byxorna har hållt bra, inga sömmar har lostnat. Dock så är storleken ganska konstig, och passformen är sådär (Korta, stora i benen, små i midjan). Men det beror ju på vilken kroppstyp man har! Annars en riktigt bra ridbyxa ! :)


Tröja från HV-POLO. Minns ej vad den kostade? Men har aldrig ridit i den, så den blir svår att utvärdera. Tillsalu för 350 kronor om någon vill köpa..


Lila benlindor.
Utvärdering efter ett år: Ärligt talat, jag hatar att linda! Får SÅ ont i ryggen när jag sitter hukad, (har ichias problem och skolios). Så därför har jag användt dem runt 2 gånger kanske. Men till utvärderingen, dem är av fin kvalité och fleecet är tjockt och hållbart!


Ridstrumpo, köpte dem billigt.
utvärdering efter ett år: Haha vad ska man säga, jag slarvar alltid bort strumpor så vet inte vart något av paren är xD Men dem vart säkert sköna, strumpor som strumpor liksom..


Vit piké, kan inte utvärdera den heller för har aldrig användt den.. alldeles för stor!


Carat ridbyxor runt 500:-
utvärdering: Jag gillar inte byxornas material, det är inte alls smidigt eller strechigt som jag vill ha det. Har kanske användt dem två gånge pga det. Någon som vill köpa dem? haha :) annars super snygg byxa enligt mig!


Väst från Pikeur, tror jag köpte den för runt 1000:-
utvärdering: jag bara ääälskaar denna väst! Precis lagom varm när det är väst-årstid, sen är den ju dessutom skitsnygg. Love it!



Mys-tröja från Charlies, 399:- tror jag!
utvärdering: Älskar tröjan, använder den mycket flitigt. Den håller sig len även om man tvättar vilket är ett plus.


Det var grejerna jag köpte under scandinavium 2011, undra vad man kommer att hitta 2012? Säkerligen en massa onödiga saker, som ni ser så har ju inte allt jag köpte nu iår kommit till andvändning tyvärr. Har faktiskt ingen speciell grej som jag ska kolla efter iår iaf, bra för plånboken ;) fast blir ju säkerligen en massa iaf!



Kommentarer
Postat av: Erika- en satsande dressyrryttare

Den lila dunvästen från Pikeur var verkligen dö-snygg! (:

2011-12-20 @ 10:11:55
URL: http://eadressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0