Vill ni se?!

Jag tävlade dressyr idag i Braås, hon va super fin på framridningen verkligen! Men hon blir alltid lite spänd väl inne på banan, och även idag. Men under rittens gång så släppte det mer och mer :) Men vi åkte iaf hem efter att jag hade ridit för de va superfina hästar som skulle vara med så jag antog att jag skulle komma bland dem sista.. MEN! När jag kollar resultaten på internet väl hemma så hade jag kommit 4a :D Visst, bara tre placerade men ändå! Är supernöjd, trodde aldrig att det skulle gå så bra :)

Nu till frågan, vill ni se ritten? Mamma filmade hela :)




det går bara framåt!

Kommentarer
Postat av: Emma, Sara & Emelie - 3 Fotoryttare

Såklart vi vill se film :D Lite nyfiken, vilken kamera använder ni när ni filmar?

2011-08-15 @ 09:50:11
URL: http://fotoryttarnas.blogg.se/
Postat av: Lisa - Dressyrfokus.blogg.se

Vilken fin häst du har!

2011-08-15 @ 11:36:38
URL: http://dressyrfokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0