Trött

Usch, började skolan vid 8 idag, och gör det imorgon också.. Får gå upp vid halv 6! Inte alls kul. Plus att jag går till fyra imorgon med. Man börjar nästan undra om man kommer orka med sånna här långa, tidiga och jobbiga dagar. Det lär ju inte bli lättare sen när det blir vinter, och det blir mörkt så fort.

På tal om något annat, så kollade jag nyss på idol :) verkar som att det kommer bli ett roligt gäng att följa detta året. Speciellt nu när lilla Vetlanda har två killar vidare till Stockholm.

Annars har det inte hänt mycket. Är skit trött nu så tänkte lägga mig hyffsat tidigt ikväll.

/tin.



gammal bild från när jag va blond, haha! bruna linser med..
ska beställa nya linser nästa torsdag, min tid blev flyttad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0