Pizzadags

Väntar på att vb ska komma med pizza -vesuvio med sås, mums. Var ganska längesen jag åt det nu faktiskt haha! Har bara blivit donken och chilithai nu det senaste. Längesen jag träffade vb också, inte setts på hela helgen då vi båda har haft fullt upp.

Idag åkte jag till skolan igen, började klockan 10, slutade 12 ;) skönt det. Imorn går jag dock mellan 10-17, inte lika kul !
Sen när jag kom hem så åt jag, la mig sedan och sov framför teven. Vaknade när mamma kom hem från jobbet. Hon kände dig sjuk (jag har smittat henne antar jag) så jag tog hästarna idag. Red ut en sväng på Zeo, med Frida och Marie.

Nu ska jag dra mig och äta pizzan ;) pusshej/tin.





jag och zeo på tävlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0