Goddag..

Hej på er. Tänkte skriva av mig lite om vad som hänt osv :) Inget speciellt direkt men iaf.
I Fredags så tränade jag för min nya dressyrtränare, Bengt. Det gick faktiskt väldigt bra. Zeo gick mycket bättre än vad hon brukar göra och jag fick ett par tips på vad jag skulle träna på och så. Sen på kvällen så kom Victor och hade hyrt film. Kommer inte ihåg vad filmen hette, men det var en helt okej skräckis.
Sen igår så åkte Victor hem på morgonen, och jag red ut en sväng på Zeo i skogen. Hon var pigg och snäll som hon brukar :) Skönt att ha en häst man kan rida ut själv på. Senare red jag återigen med Frida, på Aminette. Hon har ju vilat en vecka nu efter vaccinationen, så hon kändes inte riktigt som hon brukar.

Sen åkte jag in till stan, för att gå på Albins 20års fest. En helt okej kväll, dock så fick jag bara i mig en och en halv  cider, för sen fick jag skit ont i magen :/ hann nämligen inte äta innan jag åkte till stan, och att dricka cider på tom mage kanske inte är så smart. Men annars var kvällen rolig, jag och Victor tog en taxi till donken senare så då fick jag lite mat iaf ;) Sen gick vi upp till Victor och sov.

Vaknade ganska tidigt idag, kunde först inte somna om. Men efter ett tag gick det och då vaknade vi inte fören halv tolv haha. Åkte hem då iaf och nu har jag precis stekt kantareller och ätit. Gott <3

Nu blir det snart stallet. /tin



gammal bild på mig från 2008.

Kommentarer
Postat av: hanna

fin bild :) nyss hittat din blogg, lite mer bilder på dig, inte bara hästar o pizza annars blir de tråkigt o läsa

2010-09-13 @ 10:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0