Imon kort

Ska blogga mera, snaart ! Har alldeles för mycket att göra. Jag orkar inte lägga energi på att blogga just nu helt enkelt, mycket i skolan osv. Men snart är det mesta över, då blir det fler inlägg :)

Tävlade ju KM förra helgen. Fick två nedslag med Zeo, så ingen plac. Men är nöjd med rundan i helhet så det känns bra ändå! Sen var det ju dressyr med calle på söndagen, dommaren dömde stenhårt så det var väl ingen hit precis. Fick ju iaf över 60% i KM klassen, dock inte i LA:n. Hatar när domarna på klubbtävlingar dömmer hårdare än på vanlig lokal/regional tävling!

Vi har fått en hemtenta som ska göras klar till fredag. Den ska vara på ca tio sidor, och jag har knappt börjat. Jag hittar varken ork eller motivation? Men tänkte gå upp tidigt imorgon och börja ordentligt så jag slippet göra allt i sista stund som jag alltid brukar.. trött på mig själv!

I helgen blev ganska lugnt, fredagen spenderade jag framför idol med enbart mamma (mys!) och massa godis. På lördagen gick jag ut med vb, mathilda, oskar m.m och den kvällen slutade jävligt dåligt rent ut sagt. Förstår inte vad vissa idioter tänker med, har vart på dåligt humör ändå sen dess tyvärr.

Igår färgade jag Fridas hår som blev kanonfint :)! Jag och vb sov över sen, och jag tog sovmorgon idag.

Idag har jag tränat med Zeo, blev lite hoppning. En bra bana för henne :) Här kommer den:



Snygga paintskills jag har va? haha :D en bra övning för mig och Zeo iaf. Den har både snabba vägar och långa. Så den är bra att träna lydnad på vilket vi verkligen behöver haha. Även en bra övning ifall man vill träna på att få in rätt galoppsprång, länga och korta hästen osv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0