Trött

Kom hem från eksjö idag vid ca klockan ett. Åt frukost på donken med vb och oskar. Eksjö var inte alls roligt, sugit väder och kallt, sen var det även lite fler saker som var tråkigt som jag inte vill gå in på..
Kollade iaf på DLK, eller De Lyckliga Kompisarna som de heter. Dom var bra live, och har roliga låtar :) Sen gick vi tillbaka hem till Gustav, som vi sov hos, för det var så sjukt kallt ute!

Sen kom jag hem, vilade mig framför tv:n. Mamma kom hem och hade plockat kantareller så det åt vi även lite senare. Efter det gick jag ut till stallet, red ut i skogen en sväng med Frida, på Zeo och Aminette.

Henke och Christian hade under tiden vart i stan och hyrt film, så när jag kom in så poppade vi popcorn och glodde film. Filmen sög verkligen dock xD "Altered" hette den. Handlade om några utomjordingar som dödade haha..

Nu ska jag snart sova, blir skola imorn i växjö. Sov gott alla!




INTE sevärd! Även om den ser läskig ut ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0