Sjuk :(

Har blivit sjuk :( Ont i halsen, feber och huvudvärk.. Jag blir alltid smittad! Åkte till vb igår och han var förkyld, sen senare på kvällen så blev det värre för honom, och idag under dagen så bröt det ut för mig med. Segt! Kan ju inte missa något i skolan nu heller när jag precis har börjat, får se hur jag gör imorgon, om jag orkar åka dit eller inte.

Ska i alla fall tävla nu i helgen. I Aneby på lördag och i Sävsjö på söndag. På lördagen är det Zeo som gäller, våran första lokala :) 1mx2. Jag hoppas verkligen det går bra! På söndag är det Calles tur, LB:1 dressyr. Vi tävlar ju bland de stora hästarna nu.

Hoppas att jag blir frisk till helgen så man slipper ställa in!

/tin


Zeo och jag i sävsjö ^^




Calle och jag förra året på Sävsjös ponnydressyr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tävlade också då. Alltså på den nedersta bilden fast i kat. B.

2011-02-07 @ 18:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0