Dag 1 avklarad.

Har klarat mig hela dagen- hållt mig till mitt matschema :D Ska lägga ut varje middag här, så kan jag inte fuska i smyg ;)

Dagens ridpass: Blev ett dressyrpass i paddocken. Skrittade först ut en runda på ca en halvtimme. Passet sen bestod av övergångar, förvänd galopp, några byten. Gick även in lite på galopp-skritt-galopp. Fick en fin känsla och Zeo har börjat bära sig mycket mer i galoppen numera utan att springa iväg för mig :) Dock blir hon stressad i bytena men tror det sitter snart också. Gäller bara att vara lugn själv!



bild från i helgen.

Kommentarer
Postat av: Myran

Hej! Är du intresserad av ett länkbyte? Jag skriver ett par rader om din blogg och länkar om du gör det samma för mig? Vore roligt och jag har ett hundratal läsare i alla fall som det når ut till =) Ha det fint!

2012-03-27 @ 10:45:09
URL: http://trinnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0