Jag

Ett långt inlägg är påväg, det kanske tar nån dag eller kanske en hel vecka innan det läggs upp. Men en sak är säker- det kommer! Ett långt inlägg om mitt liv i helhet, om den tuffa skolgången som jag faktiskt har fått stå ut med. Som inte många vet om, mer än dem som känner mig och dem som såg på. Detta är något som jag har haft svårt att skriva/prata om innan, men nu är det lättare eftersom att det har gått ett bra tag och jag är starkare än någonsin!

Håll utkik, så märker ni när det dyker upp!





ni är bäst på att kommentera, fortsätt så!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du är bra martina! <3

2012-01-10 @ 13:09:36
Postat av: Evelina

Söt du är :)

2012-01-10 @ 17:39:54
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0