Hoppfilmer på mig & Zeo.

Här har ni några filmer på mig & Zeo när vi hopptränar, allt emellan 2011-2012. Jag är glad att jag har såpass mycket filmer som jag faktiskt har på henne, man ser ju utvecklingen. Och mestadels så har det ju faktiskt gått framåt för oss :)

Här är ett ridpass när vi hoppar lite hemma, gick inte jättebra.. hoppade bara lågt för att träna avstånd. Minns att hon "tog sitsen ifrån mig" för hon vart så stark. ser verkligen inte bra ut, men bjuder ändå :)



Här hoppar jag och Zeo för Kim Ivarsson, det gick faktiskt bra :)



Detta ridpasset minns jag, det var nu i höstas. Det gick okej, men jag red väldigt av och på. Tänkte för mycket på att komma rätt, därav för dålig galopp stundtals, och för mycket framåt ibland.



Sen till att rida dessa två ridpassen nu ganska nyss, jag ser iaf skillnaden från det första klippet. Även om det bara gått ett år. Jag känner skillnaden i ridningen med. Hon lyssnar och litar på mig mycket mer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0