Huvudvärk..

Har huvudvärk idag, jobbigt. Men det har blivit bättre under dagen iallafall. Så jag gick ut till stallet och bestämde mig för att ta en ridtur :) Det fick bli Aminette, har aldrig ridit ut ensam på henne förut så idag blev första gången :D Det gick hur bra som helst, hon tittar inte på något! Kommer bli huuur fin som helst med tiden <3

Kanske hinner rida Zeo senare ikväll, ska iväg och kolla på hoppträning i bäckseda iaf.

Är hungrig nu.. funderar på att göra egna köttbullar, men de är jobbigt att laga mat själv :/ mamma kommer hem sent idag så har dock inget val.. tjao!



jag och Aminette i somras.

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin häst är h*n din? :)

2011-01-26 @ 16:47:56
URL: http://elin.pamlin.se
Postat av: Anonym

Ja hon är min! :)

2011-01-26 @ 18:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0