Två till udda sanningar..

  • Jag är väldigt vaksam när jag ska hoppa höga hinder! (hinder över 110cm). Jag är inte rädd för tycker det är skit kul att hoppa högt, men jag vill inte komma på fel avstånd. Därför blir jag lätt överambitiös och rider för mycket emot hindret.


  • Jag äger tre stycken kavajer, men funderar på att köpa en till! Denna gången en Pikeur Diana. Dock är dem dyra, så får vänta ett tag och överväga mitt besult först ;)
Två av mina kavajer:

Kavaj från Spooks



Kavaj från Victor Hugo


Vilken är finast? :D

Kommentarer
Postat av: Josefine Freéd

Älskar spooks ja! :D skulle inte tacka nej till en sådan ;)

2011-12-14 @ 22:25:47
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0