Hej!

Förlåt återigen för säääämst uppdate ! Men har haft fullt upp i helgen och varit väldigt trött.

I fredags var jag iallafall själv hemma med mamma och henke. Det kan faktiskt vara skönt att bara vara hemma ibland, speciellt i trevligt sällskap! Vi kollade på idol och åt pizza.

I lördags, igår alltså, så kom Vb på förmiddagen. Vi lagade mat tillsammans, pommes med grillad kyckling. Inte direkt avancerat men det var helt okej gott iaf. Skulle ju iväg med och då vill man ju göra något snabbt och enkelt. Senare åkte jag, Mathilda och Vb iväg till Eksjö där Daniel hade fest. Jag körde dock och var nykter, men det var kanske lika bra det för jag kände mig väldigt trött. Festen var rolig till största del, haha kanske lite fööör rolig ibland ;) ! Vi åkte hemåt runt halv tolv, stannade på donken på hemvägen. Mums ! Alltid lika gott att äta sent :)

Idag vaknade jag och Vb runt halv tio, steg upp ca halv elva och då låg mamma fortfarande och sov i soffan (som vanligt) haha. Hennes kommentar när hon vaknade: Vad gör ni, vad gör ni uppe såhär tidigt?! Haha :D dagens.. Sen åkte Vb hem till sig. Mamma, Stina, Karin och jag åkte iväg och letade kantareller. Vi hittade ganska mycket, men inte lika mycket som vi brukar.

Senare idag åkte jag upp och röstade. Jag röstade blått. Tycker att dom är värda en chans till, och dessutom tror jag inte att det röda blocket kommer leva upp till vad de lovat. Valet är ju i full gång nu, vi får se vilka som vinner!

/Tin.





slänger upp två oredigerade gamla bilder. Puss

Kommentarer
Postat av: heavylifestyle

Duktigt! Blått ska det vara. Men jävligt tråkigt att SD får inflytande i riksdagen. Kunde ju ha varit ett missnöjesparti med normala människor istället för nazister med slips och kostym. Jag förstår varför 5,7% röstade på SD, många gjorde det genom protest mot invandringsfrågan för den är under all kritik i Sverige. Tittar vi på länder som Tyskland, Danmark, Norge och Finland så tar de bara in en tiondel av flyktingar medan vi tar in resten som består nästan av hela Europas länder som borde ha hjälpt till med att ha tagit in dessa. Holland har inte tagit in någon flykting på de 10 senaste åren.

2010-09-20 @ 23:25:55
URL: http://heavylifestyle.blogg.se/
Postat av: Camilla

Kul med fler bilder på dig :D fortsätt så :D

2010-09-21 @ 12:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0