Dålig uppdatering

Ja, ni såg ju rubriken. Har uppdaterat dåligt nu men har haft fullt upp! Jag har vart i skolan, stallet, och bara känt mig allmänt stressad. Men bättre sent än aldrig, ellerhur?

Idag har jag iallafall vart på stan. Är ju ledig på torsdagar ifrån skolan. Skönt. Vi ska egentligen ha dagen till att plugga inför fredagens seminarie, men det har jag inte haft tid med idag. För det första så hade inte boken kommit som jag beställde förra veckan (den låg visst i brevlådan men iaf, men mamma tar alltid in posten på eftermiddagen..) och för det andra så har jag ju fikat med Linn och Hampus idag :) Eller fikat och fikat, det fick bli lunch på chilithai, gott.

Köpte även en ny BH på stan, och bokade ny tid på synsam. Ska skaffa linser och nya glasögon. Vet inte riktigt hurdana än, bestämmer mig nog på plats. Men är sugen på stora bågar :)


Linn och hampus på chilithai

Kvällen.

Senare framåt kvällen fixade jag stallet, sen var det dags att åka till Sävsjö. Många av ridklubbens medlemmar var på plats för att inviga den nybyggda fälttävlans banan! Det började med att Maja, Henny och Elin red och hoppade runt banan, även några fler från Nässjö ridklubb eller något. Efter det så gick vi tipsrunda, jag fick 5/12 rätt, haha (Y)
Sen gick vi vidare till klubben och där bjöds det på gratis hamburgare och kakor. Hamburgaren var inte alls god, så slängde nästan hela.. Men kakorna var mums ;)

Här kommer lite bilder ifrån invigningen..


Maja och Hera.


Henny och Kotten.


Elin och Bellamie.


Elin och Bellamie.


Maja och Hera.


Henny och Kotten.


Maja och Hera.


PUSS /TIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0