Sådär ja!

Nu har jag fixat allt inför imorgon! Tävling i tenhult som sagt, så nu taggar jag för årets första dressyrtävling :) får hoppas att Zeo inte blir spänd vilket hon lätt kan bli ibland!

jag har..

  • Putsat och tvättat sadel och träns.
  • Bytt till vitt schabrak.
  • Nummerlappen sitter på tränset.
  • Kavajen är framhängd, blir kingslands kavajen. Kunde dock inte byta till blå krage?!
  • Vita ridbyxor, handskar och tröja ligger framme.

Knopparna ska jag göra imorgon på morgonen :) kan ju inte va skönt för hästen att stå med dem över natten när dem äter hö från golvet, måste ju dra i mankammen? Dessutom brukar dem ändå förstöras över natten haha :) Ska även borsta henne ordentligt imorgon och spraya pälsgläns så hon blänker fint :)

önska oss lycka till nu :) säg till om ni vill ha film/kort från tävlingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0