Resultat Lenhovda 15/4

Började med att vi fick stressa på morgonen för jag råkade sega mig innan jag gick till stallet, som vanligt med andra ord haha.. Nä men sen när vi kom fram så gick jag banan, schyst bana faktiskt för att vara regional :)

Mot vetrinären och skulle besikta, (eller heter det besiktiga?). Iaf, Zeo var rädd för vetrinären, lät som en gris och kollade snett på henne. Allt var som det skulle och då red jag fram :)

Första klassen, 100cm: Zeo var fin, inget mer o säga egentligen. Mer än att hon slarvade på ett räcke och petade med bakbenen. Tråkigt! Dessa nedslag förföljer oss känns det som, haha.. Men var ändå nöjd för rundan var ju fin i övrigt! 4 fel.

Andra klassen, 110cm: Underlaget hade blivit riktigt dåligt efter alla ekipage, så många hästar snubblade och stannade på hinder för det var väldigt upptrampat i både svängar och vid hindrena. Men Zeo hoppade iaf allt :) Men fick dock med oss två bommar ner här, och jag red lite sakta? För fick ett tidsfel med. 8+1 = 9 fel.

Nöjd med dagen men längtar efter årets nolla! :D

Mamma filmade bara första klassen, hon råkade trycka på så det var kamera istället för filmkamera på iphonen till andra klassen. Så blev ingen film på 110 :/ men här får ni 1m filmen!




Kommentarer
Postat av: jossan

Ni är så fina :D och Zeo ser såå härlig ut!!

2012-04-15 @ 18:26:48
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0