Bäckdalens Zorn.

Bäckdalens Zorn är min D-ponny som vi ägt sedan han var 6 månader, och nu är han 10 år. Jag har ridit in honom själv och utbildat honom. Han är en riktig klippa, genomsnäll och lätthanterad. I ridningen kräver han dock en rutinerad ryttare eftersom att han gärna slipper undan annars, samt att han gör som han vill lite om man inte kan rida ;) Men när man väl kan rida så går han riktigt fint!

Zorn ska komma ut och tävla nu endel under året! Eftersom att jag är över 18 så blir det inte med mig, utan med en kompis till mig. Första tävlingen är redan inbokad :D Ska bli riktigt kul att följa med och se honom tävlas, han tycker det är kul att få komma ut :)

Bilder på Zorn

































Kommentarer
Postat av: Jessica

vem ska tävla honom? :)

2012-04-15 @ 11:12:57
URL: http://jessiicanyqvist.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0