Min kväll.

Hej igen. Känner verkligen att jag har kommit igång bra med uppdateringen nu, och det är tack vare er läsare! Är så sjukt glad över att ni vill läsa. Kommentera bara lite mer så blir allt super! PUSS på er som läser och återvänder hit.



Min kväll har vart bra. Redan imorgon kommer det en som ska kolla på min balklänning, hoppas den blir såld :) var hos mormor och morfar tidigare ikväll och fikade lite. Kollade på halv åtta hos mig, tycker det programmet är roligt och underhållande. Dessutom så älskar jag ju mat! :D



Var precis ute och kvällsfodrade hästarna. Mina hästar fodras; Morgon, lunch, eftermiddag och kväll. det är ju bra att fördela utfodringen så mycket som möjligt så dem slipper gå hungriga för länge emellanåt.
Hur ofta får era hästar mat?


Kommentarer
Postat av: Emelie

min häst får morgon kväll och eftermiddag :)

2011-02-07 @ 23:57:55
Postat av: Tova

Min ponny får mat 4 gånger per dygn :)

2011-02-11 @ 14:12:28
URL: http://kazince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0