Att köpa under året..

Dessa saker är mitt mål att skaffa under året. Men som sagt, mål är mål (och pengar är pengar) så jag kommer säkerligen inte att ha råd med allt. Men dessa saker skulle jag iaf vilja köpa, och visst är allt sjukt snyggt?

nya ridstövlar: gärna ett par Cavallo (bilden) eller ett par Sarm hippique.
Stövlarna ska iaf vara formade efter benet och inte raka i modellen,
tycker det är sjukt fult med för raka stövlar.



Ny ridhjälm: antingen en Jacson wen eller en JW hjälm.
Kan bara inte bestämma mig för vilken av dom?








Nya stigbyglar: Tycker att dessa ifrån prestige är så sjukt snygga.
Dock så är priset inte lika lockande :/ men erkänn,
vem skulle inte vilja ha dom? awesome är dom!





Ny tävlingskavaj: Och denna gången ska jag köpa en svart.
Har ju en marinblå just nu och det är ju inte lika stilrent som svart enligt mig.
Möjligtvis en från pikeur, men bryr mig inte särskilt mkt om märket egentligen.






Nytt stalltäcke: Zeos täcke har nämligen ett stort hål,
så et nytt måste inskaffas snarast. Förhoppningsvis
så hittar jag ett snyggt och billigt på mässan under gbg-horseshow :)



PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lindha

Stigbyglarna var riktigt snygga :D

2011-02-12 @ 01:02:23
URL: http://lindhadressyr.blogg.se/
Postat av: alicia

jw!!!!

2011-03-04 @ 17:51:17
Postat av: Sanna

Jo jag har också funderat mellan dessa hjälmar! Men Jw är "lyx" och jacson snygg men billig!! are;)

2011-07-14 @ 21:05:13
URL: http://www.duvetsanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0