Visste ni att..

  • Jag är för det mesta ganska lat, älskar att slöa i soffan och att inte göra någonting. Gillar också när det händer grejer såklart, men det är ju så jäkla skönt att bara slappa..
  • Jag tränar ingenting annat än ridningen, men tänkte börja förändra det.
  • Jag är väldigt lättirriterad. Då sätter sig ingen på mig..
  • Jag umgås väldigt sällan med kompisar på vardagar på grund av tidsbrist.
  • Vi äger fem hästar (mamma och jag), men har fyra stycken här hemma. Den femte är ett halvblodssto som är utlånad fram till sommaren. Aminette heter hon, henne har jag ridit in & utbildat själv.
  • Påtal om det, jag har ridit in och utbildat ganska många hästar. (Calle, Zorn, Elyon, Blomman, Lisa, Aminette, Wickan, med mera)..
  • Jag har piercing i naveln, samt en industrial piercing i örat. Hade även en piercing i överläppen som jag gjorde på mig själv haha, men de va längesen.
  • Jag är inte rädd att hoppa höga hinder, jag är dock rätt osäker på att komma fel. Har nämligen kraschat rätt ner i en oxer en gång och fick Zeo över mig.
  • Vi har ägt Zorn sen han var 6 månader och nu är han 10 år.
  • Ibland tänker jag "yes" när jag river ett hinder i grunden så att jag ska få slippa rida omhoppningen (haha jag är störd med andra ord). Tror alltid att jag ska glömma banan även om det aldrig har hänt! Men ångrar mig sen efter såklart.
  • Jag har vart ständigt trött och orklös sen jag tog sprutan för svininfluensan.

Linn Olsson och jag på hennes event.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0