Linn Olssons event

Under fredagen, 24/2 så höll Linn Olsson i ett ridsportsevent i lokalen Berg 211. (Som de flesta redan säkert vet om). Jag och Maja drog dit, och måste säga att det var en häftig upplevelse att få träffa alla stora hästbloggare.

Positiva saker med eventet
  • Linn Olsson är riktigt duktig alltså, en driven tjej med mycket passion i det hon gör. Hon utstrålade carisma hela hon!
  • Live frågestund med Genne, Dressyrmupparna. var kul att se dem in action på scen! dem andra som togs upp visste jag inte vilka det var.
  • Lokalen var inuti i ett berg, alltså väldigt häftig.
  • Temat var svartvitt och det var ingen som gick emot det.
  • En duktig fotograf var på plats och tog grymma bilder.

Negativa saker med eventet

  • Goodiebags utgavs till dem 50 första som köpte en specifik drink. Maja och jag köpte denna och var bland dem första. Dock så innehåll goodiebagen endast ett lypsyl, några kolor och blanketter... HALLÅ? goodiebag juste..
  • Tycker att det borde ha hänt mer under kvällen, mot slutet så blev det rätt segt.
  • De flesta gick hem runt 23.00 till 00.00, fast eventet höll på till 02.00.
  • Den fuktiga lokalen gjorde mig sjuk :( haha!

Nä men kvällen var en häftig upplevelse som sagt, men inte mer än det egentligen. Ångrar dock inte att vi gick, minnesvärd kväll lätt :D

Jag och Linn Olsson som höll i det hela, linnolsson.se


 


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Tack!

Btw: Fin blogg ;)

2012-03-01 @ 11:27:34
URL: http://ponnyochryttare.wordpress.com
Postat av: Emma

Sv: Tackar! :D



Jätte fin blogg du har oxå :D

2012-03-01 @ 11:55:43
URL: http://tiotrettionio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0