Klart

Stallet är klart för insläpp! Jag har mockat, fixat hö, vatten, sopat, packat påsar osv. Bara kraftfodret kvar att lägga upp, lägger inte upp det såhär tidigt då fåglarna brukar flyga in och tjuväta över dagen då, haha. Det är riktigt skönt att ha det färdigt såhär tidigt iaf.

Många som bara har en häst vet inte hur mycket arbete det är med 4 stycken. Har haft 6 som mest och då var det inte ens kul att gå till stallet, bara jobb jobb jobb.. Nu är det faktiskt lagom med arbete :)

Sen i eftermiddag ska jag rida, blir nog skogen idag. Vädret håller i sig, underbart! Men nu ska jag snart ta tag i mitt rum som väntar.. Det är jobbigt att börja haha :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0